Handelsbetingelser
Yukou ApS
CVR: 45263479
C/O Peter Kenneth Satukarn Foss
Palnaktosevej 9
5000 Odense C
Introduktion:
Yukou ApS driver flere restauranter.
De enkelte ydelser for hver restaurant kan variere og vil fremgå af restaurantens hjemmeside.
Bestilling
Bestilling foregår via. den aktuelle restaurants webshop.
Der er først indgået en bindende aftale mellem dig og restauranten, når restauranten har accepteret ordren og det valgte afhentnings- eller leveringstidspunkt.
Betaling
Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.
Yukou ApS tager imod online betalinger med:
- Dankort,
- Visa/Dankort,
- Visa,
- Mobilepay Online.
Yukou ApS pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr og overholder den danske lovgivning.
Betalingen af ordren bliver trukket med det samme.
Ordrebekræftigelse og afhentning
Når du har placeres en ordre på en af Yukou ApS’ hjemmesider vil du få en mail med dine ordreinformationer. Når restauranten har accepteret det valgte afhentnings- eller leveringstidspunkt, vil du modtage en ordrebekræftelse.
Du skal vise denne ordrebekræftelse ved afhentning.
Yukou ApS tilbyder afhentning i restaurantens åbningstider, som fremgår af den enkelte restaurants hjemmeside.
Hvis ordren ikke er afhentet senest én time efter det afhentningstidspunkt, som fremgår af din ordrebekræftelse, vil maden blive kasseret og du mister retten til at få pengene retur.
Levering
Vi tilbyder på nuværende tidspunkt ikke levering i vores restauranter.
Fortrydelsesret:
Ved bestilling af mad og drikke, gælder det ingen fortrydelsesret, jf. forbrugeraftaleloven – fortrydelsesrettens område, paragraf 17 stk. 2 og paragraf 9 stk. 2.
Reklamationsret
Oplever du fejl eller mangler ved din ordre bedes du kontakte restauranten direkte. Kontaktinformationer fremgår af restaurantens hjemmeside og din ordrebekræftelse.Hvis du er utilfreds med kvaliteten af din ordre, og du derfor ønsker at få refunderet beløbet eller et forholdsmæssigt afslag I prisen eller en anden kompensation, bør du kontakte restauranten direkte. Husk evt. dokumentation i form af kvittering og billeder. Hvis du er forbruger, kan du også klage til Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme via dette link: www.hrt-ankenaevn.dk eller til Fødevarestyrelsen.
Købelovens almindelige regler om reklamation og mangler gælder for køb foretaget på Yukous tjenester.
I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Persondatapolitik
Når du placerer en ordre hos Yukou ApS, giver du samtykke til, at vi registrerer de oplysninger du selv har angivet. F.eks. navn, telefonnummer og e-mailadresse.
Alle personoplysninger, der behandles af os, er beskyttet af den danske Lov om behandling af personoplysninger (“Persondataloven”) og behandles i henhold til reglerne i Persondataforordningen, der trådte i kraft den 18. maj 2018.
Det danske Datatilsyn fører tilsyn med overholdelsen af reglerne om databehandling. Du kan læse mere på www.datatilsynet.dk
Yukou ApS behandler dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er indsamlet til.
Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger, som ikke er udviklet af Yukou ApS.